Misja płaski brzuch - hula hop.

22:58


No to przyklepane odwrotu nie ma.
Właśnie zmówiłam, długo obiecywane sobie HULA HOP magnetyczne , masujące - to po którym ma się siniaki na żebrach i w paru innych miejscach
yyyyy tak wiem- chyba mnie porąbało, ale zbiegło się kilka spraw które mnie zmobilizowały.

Juz jakiś czas temu , podczas testu Elancyl- pisałam o nim TU , pokazywałam efekty kręcenia zwykłym kołem(tak ap ropo ten post ma ciągle niezłe wzięcie ;) ) patrząc na tamte foty ,teraz mógłby ktoś z Was powiedzieć." Co ona chce od swojego brzucha po trójce dzieci i tak jest super".
A no właśnie już nie jest . Przestałam karmić małą Le piersią i bez pomocy małego mleczkojada , obrastam w tłuszczyk. Niestety upatrzył sobie wole miejsce na brzuchu i zaczyna się tam nieźle panoszyć .......najwyższa pora wykurzyć drania bo jak tak dalej pójdzie to dostanie tam meldunek stały a ja takiego lokatora nie "zniese ". 
Brzuszków robić nie lubię wiec padło na kółeczko.


Cel ?
  • 1. Zmniejszyć obwód pasa i wypłaszczyć(chociaż trochę) przednią stronę tego co się zowie brzuchem, 
Termin?
  •  2. wstępnie - Świąta Bożego Narodzenia 
Zadania do wykonania?
  • 3. Kółeczko 20minut dziennie-codziennie.
  • 4.Ograniczam produkty mączne(pszenne) cukry ;( i zbędne tłuszcze tz. nie dziobię słoninki z sikorkami :)
  • 5.Wcinam dobre jedzonko tz. nie głodzę się bo to przynosi odwrotne efekty.
  • 6. Zwiększam dawkę płynów bo ostatnio zapominam o piciu i bynajmniej nie o gin z tonikiem chodzi :P
Kolejne cele, po osiągnięciu pierwszego.

Mój hulahopowy test wspierać będą inne testy , czyli przez czas misji będę recenzować wam różne produkty które dodatkowo mają mi pomóc w ociągnięciu celu =>patrz punkt pierwszy.
Wrzucę też od czasu do czasu jakiś zdrowy przepisik itp.
I najważniejsze od jutra ruszę z nową zakładką HULA HOP tam umieszczać będę fotki z efektów kręcenia, siniaki, złamania (zwłaszcza postanowień) i wszystko co będzie wiązało się z tym tematem.
Oczywiście recenzje będę wrzucać tu na stronę główną  a jak w zakładce będą działy się jakieś ważne rzeczy też was poinformuję i tam zawołam.

Główni wspomagacze



Pieczywo GRANEX które testuje dzięki Uwaga zrzucam
Herbata POSTI Pu -Erh Czerwona liściasta - sponsor Pan M.
Cukrowy peeling do ciała BIELENDA Pomarańczowa skórka,który testuje dzięki KOSMELAND.pl
I krem ujędrniający brzuch, uda, pośladki TOŁPA o którym pisałam TU  który wcale nie musi być tylko dla mam w i po ciąży, również testowany dzięki Kosmeland.pl
Zdjęcia sprawców całego zamieszania czyli mła,mój brzuch i kółeczko wrzucę jak dojdzie paczuszka - do zakładki HULA-HOP
Recenzję tych i innych produktów już niebawem na blogu.




8 komentarzy:

  1. Powodzenia. zaciekawiłaś mnie tym hula hopem. Pokaż go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tłuszczyk na brzuchu to i mój problem. Ogólnie jestem szczupła ale brzuch :( już nawet zakupiłam sprzęt do robienia brzuszków ale zarastał kurzem i oddałam siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja postanowiłam oficjalnie na blogu żeby mieć motywację ;)

      Usuń
  3. Też mam taki cel :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojojojoj - trzymaj się dzielnie. Ja jednak pozostanę przy brzuszkach :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.

Obsługiwane przez usługę Blogger.