11 komentarze
  1. Wszystkiego dobrego w 2013 roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie kochana i Twojej rodzinki również :)

      Usuń
  3. Cudna... kurcze aż 3 :) Podziwiam, naprawdę :) Wiele radości i samych pozytywnych chwil w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa i na dokładkę natchnęłaś mnie z tym hula-hop. Tez sobie kupuję!

      Usuń
    2. Marteczka tylko 3 , moja siostra ma 2x więcej ;)

      Dziękuję za życzenia, wzajemnie i mam nadzieję że razem pohula-hopujemy - zawsze to raźniej ;)

      Usuń
  4. Z tą systematycznością to i u mnie problem ale Nowy Rok , nowe postanowienia czas się poprawić :) Mireczko wszystkiego najlepszego w Nowym 2013 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola dzięki - spełnienia marzeń i samych pomyślności w Nowym Roku :)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.