9 komentarze
  1. A czy tym żelem do mycia twarzy można zmywać też oczy? Poszukuje jakiegoś fajnego kosmetyku do zmywania całej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marteczka na żelu nic nie pisze aby omijać oczy, tak jak to bywa przy większości tego typu kosmetykach.Ja osobiście okolice oczu też nim myję i jest ok :)
      Sprawdzę czy w próbkach mam jeszcze ten żel i jeśli chcesz podeśle Ci do wypróbowania :)co ty na to?

      Usuń
    2. Byłoby super! Jeśli jeszcze masz to chętnie skorzystam :)

      Usuń
    3. Znalazłam :) podeślij mi dane, przy najbliższej okazji wejdę na pocztę

      Usuń
  2. Żel pod prysznic wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel do twarzy-całkiem sympatyczny, a ten pod prysznic chętnie kupię, jak gdzieś znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuję regularnie, zwłaszcza odkąd mieszkam w domu z porożem jelenia na ścianie (po dziadku ;)
    Nawet pod choinkę dostałam ich mydełko hipoalergiczne.
    Tylko proszek do prania trudno dostać, bo jakoś nie widzę tej wersji, żeby zamawiać 5 kg proszku przez internet, hm.
    Pozdrowienia post-świątecznie noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ten żel do twarzy uwielbiam, bardzo sie ciesze ze na niego trafiłam! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.