9 komentarze
  1. Eh już dawno jestem po 3 roku życia :DDDD
    Ale ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydało by mi się spróbować, córę jak teraz złapało to 3 antybiotyki były w użyciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas jak w październiku zaczęły chorować tak końca nie było :/ teraz na razie tfu tfu spokój

      Usuń
  3. U nas króluje Bioaron C :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dziewczynki nie lubią Bioaronu :/

      Usuń
  4. super- teraz sezon na grypy i przeziębienia w pełni- a ja nie słyszałam jeszcze o takim syropku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar skoczyć do apteki po ten dla dorosłych - tak zapobiegawczo ;)

      Usuń
  5. Moja córka jeszcze za mała na takie specyfiki, u nas króluje żurawina, przeważnie do herbaty, choc mam tez kilka dżemów, ale je oszczędzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja małej sok z malin i dzikiej róży aplikuje ewentualnie przetwory z czarnej porzeczki- za żurawiną jakoś nie przepadają , z kolei ja bardzo :)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.