12 komentarze
  1. nie widzi mi się, pewnie temu ,że nie lubię czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się podoba,czerwień na paznokciach to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio też lubię, zmienia mi się na stare lata ;)

      Usuń
  3. kochana, a jak masz ochotę na produkty AKUKU, to zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :) Kontrastowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa dni trwałości dla mnie to za mało, ale kolorki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to lakier dla dziewczyn którym szybko nudzi się to co mają na paznokciach, GD trzyma się dłużej ;)

      Usuń
  6. Brąz- zdecydowanie przebił czerwień. Ech, czy mi zawsze musi kojarzyć sie z czekoladą? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniam, ja też lubię ten kolor za skojarzenia ;)

      Usuń
  7. Ładna ta czerwień, odrobinę koralowa, brąz jak dla mnie niekoniecznie, szkoda, że krótko trzyma.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.