4 komentarze
  1. My korzystaliśmy z MAM od urodzenia. Teraz mimo, że Franio ma 2,5 roku pije jeszcze mleko z ich butelki i (wstyd przyznać) czasami uspokaja się ich starym skoczkiem :). Fantastyczna firma - niezniszczalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam wstyd ;) jak się człowiek do czego,ś przywiąże emocjonalnie to trudno się z tym rozstać , dorosły by miał problemy a co mówić dziecko ;)

      My też uwielbiamy MAM :)

      Usuń
  2. U nas Mam Baby też się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. najpierw mieliśmy inna buteleczkę, ale nie byłam zadowolona. mMA poleciła nam koleżanka i od tej pory wszystko niemalże kupuję z tej firmy, a synuś bardzo lubi (ostatnio dopadł smoczek 2+ i jak się zassał do nie chciał oddać (wyglądał naprawdę komicznie z tym malutkim motylkiem w buzi). jedyny minus to to, że mało dostępne są na rynku więc zostaje internet, a to pociąga dodatkowe koszty, które już i tak są wysokie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.