12 komentarze
  1. Oooo bardzo fajne :)
    Miałam w dzieciństwie coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna gra ;-)
    A ja listy piszę ;-) A ile przy tym radochy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i chwała Ci za to kochana :) a tak sobie myślę jaką to radochę mają i osoby do których adresujesz te listy.

      Usuń
  3. mi mama z poczty przynosiła kiedyś i się bawiłam też. Córce tez przynoszę jak jestem przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo , pamiętam jak bawiłam się w pocztę , ahh ♥ ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe moje dzieciństwo uwielbiałam sie w to bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zabawa, przydała by się moim siostrzeńcom, którzy pseudo-kreatywne gry znajdują, ale w kompie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no właśnie niby takie zwykłe pudełeczko ale moje dziewczyny odrywa od komputera.

      Usuń
  7. Mój mąż pracuje w hurtowni zabawek i powiem Wam, że dużo jest fajnych, edukacyjnych gier za 10 - 20 zł. Tyle tylko, że nie wystarczy dziecku grę kupić, trzeba też z nim się pobawić, nawet najprostsza zabawa z rodzicami to wielka frajda dla maluchów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola dokładnie tak, choćby zacząć taką zabawę z dzieciaczkiem i zachęcić troszkę. Inaczej i tak komputer zwycięży.

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.