12 komentarze
  1. Kurcze - woda dla dzieci mnie jakoś nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no taki zbędny kosmetyk, ale jak ktoś lubi to czemu nie ;)

      Usuń
  2. A ja myślę, że taka woda to fajna sprawa :) Mój Mateusz już jako 5-latek chciał mieć swoje kosmetyki i ogólnie uwielbia wyprawy do drogerii, gdzie może nawąchać się do oporu męskich perfum itd. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla starszaczka jak najbardziej, a jak lubi "kosmetykowanie" to taka woda może być super sprawą

      Usuń
  3. Ja mam szampon od nich.
    Nad woda siw zastanawiałam, ale tylko chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa ta woda dla dzieci,czego to ludzie nie wymyslą :)
    dodaje Twoj blog do obserwowanych :D
    ciekawe po ile bd te chusteczki bo mam na nie ochote :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czekam na ceny kosmetyków i oby mnie nie rozczarowały

      Usuń
  5. ta woda musi być naprawdę fajna mój Mati psika się pod paszkami już jak tatuś jego dezodorantem fajnie by było takie dla dzieci bezpieczne prefumiki mieć a nie podkradając tacie

    OdpowiedzUsuń
  6. A cóż to za fanaberia z tą wodą? Normalnie z Małej Le wyrośnie prawdziwa dama :)
    Swoją drogą naprawdę nie przekonują mnie tego typu kosmetyki dla maluszków. Nie ma piękniejszego zapachu od aromatu wykąpanego bobasa, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, poza tym świetnie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jeju aż się zaczerwieniłam, dziękuję

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.