12 komentarze
  1. Pierwszy raz słyszę o takim kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowa Polska firma i mało o niej jeszcze mówią. Jakiś czas temu w "Wiadomościach" mówili o działaniu produktów na bazie tego mleka.

      Usuń
  2. świetnie brzmi :D rozwaliła mnie ta klacz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ci wynalazek , no ale mamy krem z kozim mlekiem to czemu by nie z mlekiem od klaczy :) grunt, że się świetnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bałam się że będą dziwnie pachniały, ale na szczęście to całkiem normalne kremy o cudnym działaniu.

      Usuń
  4. O kurcze, pierwszy raz słyszę ale brzmi fajnie. Skoro kozie jest OK to klaczy tez może ;). Trzeba wypróbować koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię odkrywać wszelkie nowinki kosmetyczne, więc jak dla mnie świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jeszcze tych kosmetyków, ale mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy krem, pierwszy raz spotykam sie z tą marką;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy jest ten krem, nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy jest ten krem, nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.