7 komentarze
  1. O, bardzo mnie zainteresowałaś.
    Znalazłam tylko jedną pastę do zębów, która nie powoduje u mnie krwawienia dziąseł, więc chyba wypróbuję ten specyfik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama Kangurzyca a możesz napisać jaka to pasta?

      Usuń
    2. Ta ło: http://www.poradynazdrowie.pl/pasta-biodent-przeciwko-paradontozie.html
      :)
      Ja ja kupuje w kauflandzie, ale w rossmanie chyba tez widziałam.

      Usuń
    3. :) Biodentu i u nas wszyscy używają, fajnie że nie tylko u nas tak działa

      Usuń
  2. Podobnie jak Ty odziedziczyłam problemy z dziąsłami po rodzicach. Stosowałam wiele płukanek i kremów aptecznych , bez skutku. Teram po prostu regularnie chodzę do dentysty i usuwam kamień oraz używam odpowiednich past. Bardzo chętnie wypróbuje ten produkt - nie miałam pojęcia, ze istnieje (chociaż krem pod oczy tej samej firmy nie był dla mnie najlepszy...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marteczka pisałaś już o tm kremie ?? Chętnie poczytam :)

      Usuń
  3. Jest jeszcze pasta i żel do mycia zębów z tej serii: Paradontosis. Chyba najlepiej stosować całą linię, bo produkty się uzupełniają.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.