27 komentarze
  1. grafike ma śliczną :)
    fajnie że sie sprawdził :) !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna grafika, jak się można dowiedzieć- super działanie, kusisz kusisz;):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie mam suchej skóry, ale wiem jakim to może być utrapieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo super sprawa! Szkoda tylko ze mam bogaty zestaw balsamów w szafce a obiecałam sobie , ąe nic nie kupie dopóki nie zużyje BUUUUU.... Chociaż skoro "dla dziecka" to moz ejednak wymysle sobie jakąś wymówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde ja ciągle tak robię - no jak nie dla mnie to dla dziewczynek, a jak nie dla nich to coś tam .....zawsze znajdzie się powód ;)chciejstwo to strasznie destrukcyjna cecha, zwłaszcza dla portfela :D

      Usuń
  5. Super ale suchej skóry to ja nie mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Estetyka opakowania na pewno przykuła by moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny balsam , idealny do mojej suchej i wrażliwej skóry;) Jestem ciekawa tych maseczek , będę wypatrywała ich recenzji;) Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o maseczkach już niedługo ;)
      dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  8. Witam i obserwuję Malinową Koleżankę o podobnym nicku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten hipcio na opakowaniu jest uroczy ;)

    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci się zgrabnie zrymowało :)
    Lubię balsamy marki Dermedic, fantastycznie traktują skórę z problemami, a ten dodatkowo ma praktyczne i ładne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ty zawsze docenisz :):*
      mają swój urok to fakt

      Usuń
  11. Genialny wierszyk! Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam koleżankę z Malinowego klubu, obserwuje i zapraszam do mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu!
    +Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super recenzja, szukam czegos do mojej przesuszonej skóry i chyba sie skusze po przeczytaniu tylu pozytywnych opini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę z czystym sercem mogę polecić, jest idealny

      Usuń
  15. dzięki za odwiedziny i komentarz- również obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zachęcająca recenzja, niestety kosmetyk nie dla mnie, bo nie mam suche cery a wręcz przeciwnie.

    Dziękuję, że do mnie wpadłaś. Pozdraiwma ciepło z MK.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kosmetyki tej firmy, najbardziej chyba krem do cery suchej:)

    P.S Obserwuję Malinową koleżankę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana zobacz jaki zbieg okoliczności,wkurzona na wszelkie balsamy do skóry atopowej a takie jesteśmy zmuszone stosować bo Tilda niestety jest alergikiem i atopiaczkiem trafiłyśmy na Twoje testowanie :) pędzę do apteki...koniecznie musimy wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.