12 komentarze
  1. Teraz mój ulubiony to Lotion do rąk Kinetics. Uwielbiam go za zapach - połączenia drzewa sandałowego z pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi być super lubię takie zapachy :)

      Usuń
  2. Ja też lubię kremy do rąk. Moja ostatnia miłość to orzechowy kem z Oriflame. Lubię też kremy z Eveline za obłędny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj przeglądałam katalogi i myślałam o tym kremie, a Eveline mogę lubić tylko za zapach ;)

      Usuń
  3. "Ale puki nie jest ze mną tak źle to i KOLASTYNĄ się zadowolę ." - póki co....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dziękuję za poprawkę. Fajnie że ktoś zwraca uwagę chociażby na błędy.

      Usuń
  4. ja też mam swoich ulubieńców wśród kremów. Lotion z Kinetix, Krem z Gerovital jednak niezawodny jest Avon. Jak mam zniszczone dłonie jedynie on pomaga,,,
    Polubiłam FB, Obserwuję bloga i zapraszam do siebie:)
    http://sprawdzaneipolecane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę śmiało Ci polecić hydrain3 HIALURO Dermedic ,jest to co prawda krem do suchej skóry,ale ja go uzywam do rąk i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam próbeczki, ale jeszcze nie używałam muszę sprawdzić - dzięki

      Usuń
  6. Dziękujemy za obserwację;):)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.