11 komentarze
  1. Trzymają się dobrze te świecidełka? Tak po tygodniu czy dwóch dalej wszystko na kluczykach, czy jednak zaczyna odpadać?
    Coś musimy znaleźć dla małej elegantki i się zastanawiamy nad grą lub jakimś takim zestawem biżuterii do samodzielnego ozdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem że po dłuższym czasie one się trzymają lepiej niż na początku bo ten klej zaczyna chyba wiązać, brokat się osypuje ,ale tak to bywa z brokatem jak jest go za dużo ;) poza tym wszystko jak na razie na miejscu.
      Przeglądałam inne zestawy z Style Me Up i niektóre są naprawdę fajne :) moje dziewczynki chciały by chyba każdy ;)

      Usuń
  2. no bardzo fajna zabawa hehe ;) a Dziewczyny jakie Modeleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) moje modeleczki bardzo są przejęte przy takich testach i za nic się nie chcą uśmiechnąć pełny profesjonalizm i powaga hihi

      Usuń
  3. Świetny pomysł, sama uwielbiam takie robótki:D Pewnie jak kiedyś w końcu będę miała dzieci albo chociaż jedno to też chciałabym w ten sposób organizować mu/jej czas:D Mam nadzieję że nie będę wtedy za stara i że nadal będzie mi się chciało:D
    Zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł na zabawę dla dzieci, jak ja byłam mała to uwielbiałam takie rzeczy :) Miałam swój własny zestaw do robienia "tatuaży" :D
    Pozdrawiam malinową koleżankę i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł dla dziewczynek, ja siostrzenicy kupiłam niedawno zestaw do produkcji perfum

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne jakie te Twoje córki zdolne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to ja sama bym się tym świetnie bawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką bransoletkę zrobioną rączkami córek sama bym ponosiła.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.