9 komentarze
  1. gratulacje. Muszę zobaczyć o co chodzi z tym blogiem miesiąca, na razie nie mam zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie i napisz co myślisz :)

      Usuń
  2. Myślę, ze ten BlogMiesiaca ma szansę się rozwinąć :). A dla mnie nominacje Ciebie to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pożyteczna inicjatywa i cieszę się, że masz szansę na takie wyróżnienie. Trzymam kciuki i daj znać kiedy będzie można na Ciebie głosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno zawołał na głosowanie :)

      Usuń
  4. no to będę głosować :D a co tam może i ja sie skusze na to i tak nie wygram hehe nie mam szczęścia do tego typu konkursów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nic nie wiadomo :) czasem szczęście potrafi uśmiechnąć się do nas w najmniej oczekiwanym momencie - warto próbować

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.