Wyniki KONKURSU - Dlaczego MAM ?

Dlaczego MAM?  Bo wolę mieć niż nie      
Muszę przyznać że zadanie nie było łatwe, ale mamusie biorące udział w konkursie całkiem dobrze sobie z tym pytaniem poradziły a niektóre mnie bardzo zaskoczyły i o to właśnie chodziło.


Dla przypomnienia do wygrania w konkursie były produkty  firmy MAM.


oraz
        MAM Sport Cup zielony



Niestety z braków w magazynie nie można było wybrać samemu kolorów nad czym bardzo ubolewam :/ ale obiecuje że innym razem wynegocjuje dla Was coś ekstra. 
Wszystkie prace były fantastyczne i jak zawsze jeśli zależało by to ode mnie nagrodziła bym całą szczęśliwą 13 :) ale nagrody są tylko dwie :(.
Dobra bo czekacie na wyniki a ja znów się rozpisuje. 

Za pomysłowości i fantastyczne ujęcie tematu :) MAM Feeding Set zdobywa  Agnieszka Wąsik i jej motylek ;)





Natomiast za sentyment i szczęście Sport Cup wędruje do  Kamili Gajzner  i małej Oli.




Uwierzcie wybór nie był łatwy.
Gratuluje  wybranym mamusiom i czekam na wasze dane : podeślijcie je na mirka.czubak@gmail.com

Pozostałym serdecznie dziękuję za miłą zabawę, myślę ze część z Was będzie do mnie czasem zaglądać :) bo nawiązało się dzięki temu konkursowi  kilka fajnych znajomości a to jest bezcenne. 

Pozdrawiam Was poniedziałkowo i życzę cudownego tygodnia.


6 komentarzy:

  1. gratuluje zwycięzcą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/18/2013

    Naprawdę ślicznie dziękujemy! Nie spodziewałyśmy się, a tu taka miła niespodzianka.
    Na pewno będziemy częstymi gośćmi u Ciebie, niezmiernie tu miło! ;)
    Serdecznie pozdrawiamy ;)
    Kamila Gajzner i Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękujemy za wybór naszej pracy:) Wszystkie były cudowne :)

    Pozdrawiamy
    Agnieszka i Aurelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten kubek sportowy:)

    Obserwuję Malinową Koleżankę i zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.

Obsługiwane przez usługę Blogger.