15 komentarze
  1. No, Kochana, rewelacyjny wpis :) Napracowałaś się :)
    Cieszy mnie, ze Bartki zagościły nie tylko w szafie Le, ale i w jej serduszku również :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz tak właśnie myślę co to będzie jak zmienimy buty na wiosenne hehe gdzie ona będzie te swoje skarby chować ?

      Dziękuje :)

      Usuń
  2. Fajne buty a Mała jest śliczna!
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała jest prześliczna :) wiele dobrego słyszalam o tej firmie butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) my też a teraz się przekonałyśmy osobiście.

      Usuń
  4. śliczne buciki - podobają mi się kolorystycznie. No i wiadomo - takie Butki ładnie kształtują małe stópki i dbają o ich prawidłowy rozwój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak a prawidłowy rozwój maluszków jest najważniejszy :)

      Usuń
  5. super te buciki :) i piękna córcia :)cudo

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka mała księżniczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodka niuńka :) Ile ma miesięcy? Ja jeszcze nie miałam okazji używać butów Bartek, ale z tego co słyszałam to są jakościowo świetne. Podeszwy się nie odklejają :) ale cena odtrasza, wczoraj właśnie do sklepu internetowego zaglądałam i ceny są kosmiczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia mała Le ma 13mc :) Fakt ceny lekkie nie są , ale firma wprowadza czasem ciekawe promocje trzeba zerkać czasem na stronkę. Ponadto w moim rozdaniu jedną z nagród jest bon na buciki, może uda się wygrać ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.