12 komentarze
  1. Uwielbiam masło shea :) jest cudowne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę taki zegar :D Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie ściemniaj, przecież niedawno 18 obchodziłaś ;) Dobrze, ze czas i natura są dla Ciebie dobre. Zasłużyłaś na to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej do 50 mogę tak obchodzić, nie ma sprawy :*

      Usuń
  4. Balsamy z masłem shea są świetne jak dla mnie :)
    Pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie mogło by być tak codziennie ;)

      Usuń
  6. Czekam na opinię na temat balsamu z masłem Shea.:P
    Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam warto spróbować także jako maska na włosy przed myciem (w niewielkiej ilości), a także rozpuścić i wlać powstały olejek do kąpieli - olejek pozostaje na naszej skórze, która staje się jedwabiście miękka, w ten sposób produkt jest bardziej wydajny :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.