18 komentarze
  1. Życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelo kochana dziękuję :)

      Usuń
  2. Trochę mnie u Ciebie nie było, a tu takie zmiany... Blog pięknieje na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko czasem mi się nudzi ;) jaka wiosna? Ja zaraz choinkę z balkonu przynoszę :P

      Usuń
  3. Gratulacje :) I dzieki za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak się ładnie zrymowało ;) trzymam kciuki :*

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia. Ja już się wychorowałam przez tamten tydzień. Mam dość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałaby, chciałaaaa :)
    Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuruj się szybko i skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej Kobietko , ja już nie mogę doczekać się kolejnego wpisu

    OdpowiedzUsuń
  9. Concertinę skądś kojarzę, jakoś chyba z dziecięcymi kosmetykami, coś mi świta... ;)

    Fajne rzeczy dorzuciłaś do rozdania, a co do notki na temat jak trafiają ludzie na Twojego bloga to jestem za! Lubię takie czytać, czasem można się nieźle pośmiać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.