19 komentarze
  1. Tylko umarłemu sie nie zdarza :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja całe szczęście dobrze kliknęłam:)
    Oj te święta w tym roku chyba nikogo nie cieszą.MI zawsze kojarzyły się z wiosną słońcem ciepłem a tu co? dziś znowu na chodnikach gruba warstwa śniegu,która bardzo by cieszyła gdyby to zbliżały się święta Bożego Narodzenia a nie wielkanocne:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie , a u mnie nawet choinka na balkonie ciągle zielona :/ chyba pora ją ubrać ;)

      Usuń
  3. Zdarza się, niestety czasem tak bywa. Głowa do góry:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami tak jest że człowiek nie ma na nic chęci, siły i wszystko odkłada na później.
    Mi wtedy pomaga dobra ciepła kawa, kawałek czegoś słodkiego ( co by cukier we krwi skoczył ) i biorę się do roboty..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wiadro kawy wypiłam i toną cukru zagryzłam(o kaloriach nie wspomnę ;)) i nic, jakiś kopniak w dupsko by się przydał :)

      Usuń
    2. Koniecznie potrzebne Ci w takim razie słońce i wiosna :)

      Usuń
  5. To ta pogoda dobija i sprawia że ludzie mają chandrę. U mnie właśnie znowu śnieg pada..... Zaczną listki rosnąć trawka się zazieleni i wszystko minie...

    OdpowiedzUsuń
  6. może powinnyśmy ubierać choinkę?ania z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak właśnie obmyślam bo moja od wigilii do Wielkanocy wytrzymała na balkonie bez szwanku .....taka wytrwała jak ta zima ;)

      Usuń
  7. dobrze kliknęłam:)
    Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt:)
    W końcu słoneczko się pojawi i dobry nastrój powróci.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tam taka mala wpadka;) polubione
    Wesolych swiat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no taka malutka , tylko stówka lubiących ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.