22 komentarze
  1. olej rzepakowy jest niedoceniany :)

    śniadanie to podstawa, żeby normalnie funkcjonować
    przyznam się jednak, że czasem zdarza mi się nie zjeść go...choć domowników pilnuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też czasem w ferworze pracy zapominam :/

      Usuń
  2. Olej rzepakowy to u nas prawie codzienność.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to Twoje sniadanko to wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię rano zrobić sobie taką mała przyjemność :) jem oczami :P

      Usuń
  4. Przepysznie wygląda a u mnie śniadanie to tylko kawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam olej rzepakowy nawet w szafce.. sama nie wiem dlaczego zamiast niego używam słonecznikowego... Chyba dziś do sałatki dodam właśnie jego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja szczerzę mówiąc zaczęłam używać rzepakowego przez przypadek, mama mi go oddała bo jej nie pasował ;) a dla nas okazał się idealny

      Usuń
  6. Śniadanie pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. i zapewniam że nie tylko wygląda :)

      Usuń
  8. Ja używam rzepakowego, ze względu na podwyższony poziom cholesterolu muszę unikac tłuszczy nasyconych i skupic się na nienasyconych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie śniadanko mogłabym jeść codziennie-no może usunełabym jednak oliwki, których nie znoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne śniadanie, trzeba pomyśleć i zrobić podobne:);) a wystarczy odrobina kreatywności;):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kuszące i apetyczne kanapki mniam!! Ja niestety bez śniadania nie jestem w stanie funkcjonować ale nie mam czasu na robienie takich cudów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam olej rzepakowy, zbyt mało osób wie, że do wysokich temperatur powinno się używać specjalnej oliwy, która jest słabo u nas dostępna, a rzepakowy jest bezpieczny :); to w tytule następnego postu użyj słowa "s-e-k-s" ciekawe, kto trafi do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ to smakowicie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie zachęca do jedznia śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jakie to pyszne!! ślinka spływa! Chyba polecę dziś do sklepu po składniki :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.