13 komentarze
  1. To jest absolutnie fantastyczny sos ;)) Uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd spróbowałam też :)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze okazji spróbowac, ale na pewno to zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzę, że wart spróbowania. Raczej gotuję swoje sosy, ale tyle % pomdorów, to naprawdę zdrowy sosik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w smaku naprawdę to czuć ;)

      Usuń
  4. zazwyczaj gotuje sama ale zachęciłaś mnie do spróbowania tego sosu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłodniałam :) wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm jeszcze takowego nie jadłam zazwyczaj korzystam z innych sosów, ale ten wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie mam weny, ruszam tyłek do Biedronki i kupuję ich sosy (zapomniałam nazwy) w takich sporych słoiczkach. Są idealnie dobrane do dań w stylu chińskim, na słodko, z odrobiną kwaskowatego posmaku, służą jako sos do pizzy, albo do spaghetti. No i fortuny nie kosztują. Tylko jakoś do tej pory nie przyjrzałam się liście komponentów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też często kupuje w B, ale te są naprawdę całkiem inne - IDEALNE :)

      Usuń
  8. Jeszcze jego nie próbowałam ale smacznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.