9 komentarze
  1. ciekawa jestem strasznie co wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podpinam wszystkie swoje propozycje :) ale wchodząc tu miałam nadzieję że ujrzę już zmiany.
    Nie bój się, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pamiętam te emocje... Pamiętam ile się wahałam przenosząc blog z onetu na blogspota... Ale najważniejsze jest, aby czuć się dobrze w swoim miejscu w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już nie mogę się doczekać nowej nazwy bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Również ostatnio zmieniłam parę rzeczy w tym właśnie swoje miejsce w sieci. Nie żałuję, stali czytelnicy przeszli razem ze mną.
    Życzę Ci, by nikt nie uciekł, a nawet obserwatorów było jeszcze więcej :)
    i przyznam, że też się trochę zawiodłam, że nie ma nowej nazwy:)

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie pewnie równie ciekawie jak dotąd.
    Zmiany ładujcie się więc. Czekam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda zmiana to krok naprzód! Do dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.