7 komentarze
  1. Ja mam 30+ z Soraya i Dax. Takie zwyklaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałaś może ich recenzję? Chętnie poczytam :)

      Usuń
    2. Nie, w zeszłym roku pisałam tylko o IWOSTIN 50+ - ten mogę naprawdę polecić.
      http://miraga80.blogspot.com/2012/07/emulsja-ochronna-spf-50-iwostin.html

      Usuń
  2. ja wyszłam na 15 min, oczywiście ni posmarowana i zdążyłam się poparzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w maju tak zrobiłam pierwsze słonko wystawiłam pyska i se dekolt zjarałam :( a dosłownie 10 minut siedziałam.

      Usuń
  3. Ja smaruje ciało czym popadnie jednak nie mniej niż 20. Twarz 50

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kurczaczki właśnie zapomniałam napisać że on się do twarzy nie nadaje ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.