11 komentarze
  1. Ja się zbieram do wpisu na ich temat już kilka miesięcy, naszych podniebień nie podbiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się zebrałam ;) hi hi

      Usuń
  2. Brzmi super, smaki jak najbardziej dla mnie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. no odeszłabym do nich z rezerwą ale może bym sie przekonała :D kto wie brzmi dziwacznie ale smak może zaskoczyć wygląd też nieciekawy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gumy też zostały pożarte nawet nie wiem kiedy, trwało to dosłownie sekundy. Jednak dla mnie najlepsze były w pierwszej chwili po włożeniu do ust. Po chwili zamieniały się w bezsmakowy kawałek gumowej podeszwy, do tego twardej podeszwy...I nie były juz smaczne i smakowe... A twarde i jak kauczuk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt te gumy są dobre tylko chwilę. Takie jakby higieniczne jednorazówk, szybkie przeżucie i do kosza.

      Usuń
  5. zapraszamy do nas po nominację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta dziękuję ;) jak się tylko ogarnę to odpowiem.Jakiś zbiorowy wpis zrobię bo mnie kilka osób wyróżniło . Normalnie chyba będę popularna ;)

      Usuń
  6. Hej, czytałam kilka twoich wpisów i są bardzo interesujące ! Jestem pod wrażeniem, w jaki sposób prowadzi pan/ pani bloga ! Myślę że będę zaglądać tu częściej ! Pozdrawiam, Zosia. Mam nadzieję że zajrzysz również na mojego bloga :) http://szszalona-ona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak to cudo smakuję?? pierwszy raz słyszę o czymś takim.
    Zapraszam do mnie czasem www.evisecretgarden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.