9 komentarze
  1. Tani i z dobrym składem, wygląda świetnie ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremy w takiej tubie zawsze budzą moje zaufanie :) i co się okazuje zawsze są dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego kremu,ale widze ze musze miec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu o takim kremie nie słyszałam, po opakowaniu wnosiłam, ze cena będzie koło 50zł, a tu tylko tyle? Normalnie, padlam!

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam w biedrze i zastanawiałam się nad zakupem i widzę że warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej firmy balsam, ale jeszcze nieużywany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki tani i taki dobry?? zainteresował nas!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wszystko co tanie jest złe

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ogóle nie używam kremów do rąk...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.