17 komentarze
  1. Ja tylko korzystam z gotowych mieszanek na babeczki:) inne ciasta piekę już sama,ale babeczki to idę na łatwiznę a po za tym bardzo są smaczne ja bardzo lubię czekoladowe ze skórka pomarańczowa mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio rzadkie takie mieszanki, ale kiedyś korzystałam i sobie niektóre chwaliłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda- w pudełkach są idealne papilotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wytropię takie fajne do kupienia dam znać ;)

      Usuń
  4. lubie czasami takie zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale apetycznie wyglądają :) też czasami korzystam z takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie raz były nadziewane babeczki te od jeżyków :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nigdy nie próbowałam robić babeczek z gotowych mieszczanek, ale muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam je... są pyszne i puszyste ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają apetycznie :) Chyba muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami robię - moje dzieciaki je lubią. Niedługo przetestuję Gellwe z różą :D no i Dwoneczka :P haha już się Amelka nie może doczekać strojenia - ciekawe jak smakują te kolorowe kremy?? Nigdy jeszcze ich nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa tych kolorowych kremów

      Usuń
  11. oj na pewno wypróbuję :) ale polecam również mufinki bananowe Pascala z przepisów Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już kiedyś dawałam przepis na bananowe muffinki - nie pudełkowe PRZEPIS TU ;)

      Usuń
  12. Pyszności, smakowicie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.