12 komentarze
  1. Zainteresowałaś mnie tym produktem.Możliwe że się skuszę i go kupię,bo obecny jest na wykończeniu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w Rossmanie zerknij , może się zauroczysz ;)

      Usuń
  2. bardzo ciekawie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt na dłoni bardzo ładny, chyba też bym się zakochała

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go, ale ten odcień w ogóle do mnie nie pasował i musiałam się go pozbyć :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) to też trzeba docenić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukałam w internecie swatchy, bo rozważam kupienie go online i... przekonałaś mnie! dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam właśnie ten róż właśnie w tym kolorze i jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.