20 komentarze
  1. Rewelacja! ale tytuł mnie zmylił :P

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Twoją lekkość pióra,
    tak rodzina to największa inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie też czasem pisze na papierze ale kominka nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzeba siła wyższa, ja pisze na papierze listy do tych ważnych, którzy są daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. extra kochana extra ale super napisane:*

    OdpowiedzUsuń
  6. A już myślałam, że pisałaś do TEGO Kominka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego , Tamtego co za różnica, ważne że do gorącego.

      Usuń
  7. Ja tez lubie pisać na papierze, takie osobiste mysli przeznaczone tylko dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O 6-tej rano tak robić w konia ? :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.