18 komentarze
  1. Ale mi ochoty narobiliście.. Musimy wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadłaś mi z nieba z tym przepisem ! Wczoraj mówiłam, że zjadłabym te pączuszki :)
    Zrobię, zrobię ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja też,ostatnio mam fazę na pieczenie - robię chleb,maślane bułeczki,to teraz pączusie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz na karnawał i tłusty czwartek jak już będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A te serki to o jakiej pojemności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam to 180 ml ,te większe niż małe danio ;)

      Usuń
    2. OK DZIĘKUJEMY:) MOŻE JUTRO JAK DZIECIAKOM HUMOR SIĘ POPRAWI I NIE BĘDĄ STRASZNIE MARUDZIĆ TO ZROBIMY:)

      Usuń
  6. oj dawno takich nie robiłam, narobiłaś mi smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mm... zjadłabym ze dwa. albo pięć. albo wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam takie pączki jako nastolatka. To mi przepis przypomniałaś, super

    OdpowiedzUsuń
  9. Slinka cieknie na sam widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slinka cieknie na sam widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i trzeba do sklepu lecieć i serki dokupić bo mi dzieciarnia wyżarła, a tu ochota na pączusie przyszła po tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.