15 komentarze
  1. Brawo! Tylko - żony- nie zrażajcie się zbyt szybko do swoich połówek jeśli tylko w 10% wypełniają powyższe. O!

    OdpowiedzUsuń
  2. Amen, u mnie sokół lekko zezowaty niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pocieszę Cię, że nie tylko Twój ;)

      Usuń
  3. łohohoho! trochę na wyrost te oczekiwania :) chyba, żeby panowie mieli dość wysoki pułap, z którego spaść mogą :) nawet tego mężulowi nie pokażę, bo gotów w kompleksy wpaść :) bo mój mężul nie jest ani trochę spontaniczny (chlip chlip) a jak się stroję czy maluję, to pyta: "dla kogo?" więc odpowiadam: "dla koleżanek" :) mój mężul potrafi siedzieć pod prysznicem trzy godziny, ale goli się raz na dwa tygodnie, prawie płacząc, za co go tak pokarało :) parę rzeczy z listy Twej by się znalazło, ale wymieniać nie będę, bo jakoś niezręcznie :D
    Ilcza

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt wzrok powinien mieć lepszy i troszkę więcej romantyzmu i jeszcze powinien szybciej wykonywać polecenia żony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie przesadzaj, nie musisz mu co pół roku przypominać.

      Usuń
  5. Przekonałaś mnie. Będziemy żyć bez ślubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah zaraz wyślę mojego linka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj chyba znalazlam lekture na wieczor dla mojego T. :) swietny artykuł! Szkoda, ze w dzisiejszych czasach malo takich mezczyzn, ale i kobiety jakies takie nie zawsze ok ;)
    Pozdrawiam, zapraszam do nas i do zobaczenia na blogowym WOW :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.