9 komentarze
  1. Wygladaja cudnie!!! I nawet mam wszystkie skladniki w domu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są przepyszne, aż rozpływają się w ustach :D

      Usuń
  2. Ciasteczka z majonezem ojej pierwsze" słyszę" muszę się skusić na upieczenie ich w weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwnie brzmi, ale są naprawdę pyszne ;)

      Usuń
  3. Wyglądają bosko, choć u nas majonez schodzi na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam problemu z majonezowymi resztkami, ale ciasteczka chętnie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Cię proszę, przepyszne wyglądają i te bakalie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi dziewczyno narobiłaś ochoty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie wyglądają, takich ciasteczek jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.