15 komentarze
  1. niezłe dary :-))))))

    Tak odnośnie lalek :-) Gdy pierwszy raz zobaczyłyśmy z Postaci książki EAH Gabi od razu chciała Maddie ale jak zaczęłyśmy czytać książkę jej ulubiona postacią stała się Raven ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszystkie dziewczynki lubią Raven :)

      Usuń
    2. Niby zła a chce być dobra :-)))

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę kolejne spotkanie z Wami :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej ile książek to mój zywioł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina i Martyna to w głównej mierze książkowe recenzentki :) niema się co dziwić że książki rządziły.

      Usuń
  5. Taką lalkę to sama bym chciała dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety muszę się dzielić ze swoimi córkami :P

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.