25 komentarze
  1. Kochana skoro działa tak jak napisałas to na pewno w niego zainwestuje,mnie tak lecą włosy,że boję się łysiny:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam zdziwiona,ale naprawdę działa :) można też dokupić szampon z tej samej serii. Poszukaj w internecie, albo w aptece :)

      Usuń
  2. oooooooooooo muszę kupić .... moje wlosy nie dość że są bardzo cieniutkie to jeszcze mają skłonności do wypadania ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Gosia dodałam w opisie :) zależy jak poszukasz,od 35 zł w górę .

      Usuń
  4. Interesujący produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny fajny produkt firmy L'biotica

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mężczyzn też się nadaje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można zakupić ten produkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptekach, np. Super-Pharm, na stronie galeriakosmetyki.pl jest promocja na zestaw żel i szampon BiovaxMed.
      Ja sobie kupiłam, bo włosy mi lecą.

      Usuń
  8. Chyba tez sie skusze. Mam ten sam problem. Stosuje maske hennavax, ale naklada sie ja na wlosy i trzyma ok. 15min, potem splukuje. Troche czasochonne, przez co nie jestem w tym regularna. :P
    Ten zel brzmi zachecajaco.
    Dzieki Mirka! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. o muszę kupić, włosy lecą na potęgę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szukałam czegoś takiego. Mam dermenę szampon i odżywkę , ale efekty mizerne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużyłam po dwa opakowania Dermeny i też większych rezultatów niezauważyłam :/ , ale lubiłam po nim włosy.

      Usuń
  11. dobrze sobie zanotować. Ja po ciąży miałam problem z wypadaniem włosów - i to dosyć spory. Na razie (odpukać) trochę mniej na szczotce zostaje - ale nie wiem czasem czy to czasem nie tymczasowa cisza przed burzą (wypadnia włosów)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo super, że znalazłam tak pozytywną opinię tego produktu, bo na Internecie nie ma jeszcze zbyt wielu opinii tego żelu :)
    Cieszę się, że tak dobrze żel zadziałał na Twoje włoski :)

    Obserwuję :)
    Będzie mi miło, jak również zaobserwujesz mojego bloga :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam...rewelacyjny żel...po dwóch tyg codziennego stosowania,troche częściej bo 3-5razy dziennie włosy nie wypadają, nie przetłuszczają sie co sprawia ze codzienne mycie glowy juz mnie nie dotyczy. Włosy zaczely lecieć po porodzie i wyciagalam je garściami...juz bylam gotowa zakupić jakiś szampon za prawie 400zl...ale przypadkiem natknelam sie na ten żel...szampon używam dx2 ale po wykorzystaniu napewno zakupie zestaw biovax med-szampon i żel...polecam ten produkt wszystkim, a juz naprawde dużo moja glowa przetestowala wcierek...wszystkie przetłuszczały włosy i efekt byl mizerny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że żel pomógł , nie na każdego tak działa.

      Usuń
  14. ja zaczelam dzis mam naprawde duzy problem z lysieniem ,nosze nawet tzw system ktory zageszcza wlosy

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowalam Biovax Med.Zuzylam 3 opakowania.Nie zauwazylam,zeby wlosy mi odrastaly lub przestaly wypadac.Osoba,ktora pisze,ze po tydodniu wlosy jej przestaly wypadac,a po miesiacu widac odrosty jest nie powazna.Nie przecze,ze u kogos zel zachamuje wypadanie wlosow czy pobudzi nowe odrosty,ale to proces dluzszy w czasie.Zamierzam do zelu jeszcze wrocic,bo robie wszystko,co mozliwe,by nie wylysiec.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli trzy opakowania nie pomogły to proponuję wizytę u dermatologa. Wypadanie włosów to często objaw problemów np.tarczycowych (lub inne) i żadne kosmetyki czy farmaceutyki tu nie pomogą, nawet jeśli zastosujesz hektolitry.
      A to czy na kogoś,coś działa w okresie miesiąca czy nie to całkowicie indywidualna sprawa, nie należy oceniać innych względem własnych doświadczeń.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  16. są też bardzo fajne odżywki zwykłego Biovaxa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłem dwie butelki, drugiej nie dokończyłem. Skóra swędziała, miała krosty, dostałem łupież. Włosy nigdy mi nie wypadały, po prostu w ostatnim czasie przerzedziły się, pogłębiły się zakola, a włosy ogólnie mam ładne, zdrowe i czasami dość długie. Ten Biovaxmed to placebo. Początkowo odczuwałem entuzjazm, ale po kilku tygodniach wystarczyło porównać stare zdjęcia z obecnymi a okazało się, że... jest gorzej niż było. Po paru tygodniach tarcia żelu w "placki" na głowie włosy przerzedziły się jeszcze bardziej. Zakola są jeszcze większe. Ten żel nie ma absolutnie żadnego wpływu na wypadanie / odrastanie włosów. Równie dobrze mogliby go reklamować jako żel na żylaki czy cokolwiek innego. Tylko sobie 'wytrzecie' tę resztkę włosów, która wam została w problematycznych miejscach.
    W zasadzie nie polecam, ale... Mnie nie pomogło, ale innym pomóc może. Poraniona skóra szybko doszła do siebie, ale jeśli nie zauważycie po trzech tygodniach żadnych efektów - wywalcie to do kosza bo szkoda waszych włosów. Ja używałem chyba pięć czy sześć tygodni, niepotrzebnie tak długo.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.