15 komentarze
  1. Nazwa jest swietna - juz to chyba kiedyś pisalam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina dobrze że chociaż nazwa ;) hihi

      Usuń
    2. o reszcie nie piszę bo post o nazwie:) a skąd to logo w poście? Masz zamiar zmienić czy to wcześniejsze?

      Usuń
    3. tak na poczekaniu stworzyłam, bo miała być (jakaś) grafika w poście, a żadne ze zdjęć mi nie pasowało ;)

      Usuń
  2. Od razu Farmażony kojarzyła mi się z farmazony. Bardzo fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana - nazwa jak najbardziej do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak Aneczko ja zawszę pierniczę trzy po trzy hehe

      Usuń
  4. Pamiętam tą zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu a ja pamiętam, że mi kibicowałaś w chwilach zwątpienia :*

      Usuń
  5. oj tak pamiętam ile stresu wątpliwości ale teraz jesteś i to jest najważniejsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może lepiej było założyć całkiem nowy blog, ale ja za sentymentalna jestem ;)
      ja się cieszę, że nadal tu zaglądasz :*

      Usuń
  6. naprawdę super nazwa!!!! tylko zazdrościć pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  7. heheh no ciekawa nazwa :) bardzo mi się spodobala :)
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to główkujesz, główkujesz a potem cuda tworzysz wiesz ? :)
    Dobrze, że przypomniałaś mi o wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.