11 komentarze
  1. mniam mniam mniam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że wyjdą takie smaczne jak moje :)

      Usuń
  2. Właśnie dałam lody do zamrażalnika :) . Zrobiłam z Pani przepisu :) Wyglądają smacznie ! Już nie mogę się doczekac kiedy ich spróbuję :)
    A tymczasem zapraszam na mojego bloga : http://blacklimexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, ale mi zrobiłaś smaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tylko strasznie szybko znikają

      Usuń
  5. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam , mniam , mniam ale mi zrobiłaś smaka na noc :) . Jutro robię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale smaka narobiłaś kobieto! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukałam tego przepisu! Ja mam przepis na lody na bazie żółtek ale tak jakoś niepewnie do niego podchodzę ze względu na surowe jajca w składzie właśnie.
    Dziękuję za fajną inspirację na upały:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.