11 komentarze
  1. dopiero zaczynam się wtajemniczać,ale przynajmniej się uśmiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, wannę też kocham. O zmywarce na razie tylko marzę...
    A do kurzu można się przyzwyczaić, chociaż tylko na chwilkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się czegoś niema to też można to lubić albo nie ;).

      Usuń
  3. O taaaak:) Łóżko to ja też uwielbiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Butów, których sobie nie kupiłam też nie cierpię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpinam się pod Twoją szafkę z czekoladą. :) A wannę kocham miłością nieskończoną - uwielbiam się wylegiwać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej Cię poznałam przez to Mireczko:) ja to jeszcze do listy nie lubię bym dodała pająków i owadów brry:(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.