5 komentarze
  1. jak byłam dzieckiem uwielbiałam tą serię, teraz z chęcią zobaczyłabym film:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię Mikołajka chociaż (tak jak pisałam) "dawne" wakacje Mikołajka różnią się od tej opowieści filmowej.
      Film od jutra już w kinach.

      Usuń
  2. Córa woli rysunkową wersję Mikołajka, ale filmem i książką zainteresowalabym się sama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z czystym sumieniem :)

      A My na film,wybierzemy się całą rodziną.

      Usuń
  3. Własciwie nie sadzialm ze ta książka bedzie tak fajna jak kultowe Mikolajki ale sie mylilam. Dzieciom te zdjecia zamist rysunkow bardzo sie podobaly, zwlaszcza ze na poczatku kazdy bohater jest opisany wiec wiadomo kto jest kim;) Czyta się bardzo przyjemnie bo litery są duze wiec nawet mlodszy szkrab sie zainteresowal;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.