13 komentarze
  1. Jedna z najlepszych książek jakie ostatnio czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria dla mnie również, ciekawe co ją zdoła przebić ;)

      Usuń
  2. zainteresowałaś mnie bardzo tą książką! nie chcesz pożyczyć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania musisz poczekać w kolejce bo właśnie pożyczyłam ;)

      Usuń
    2. z chęcią poczekam,żaden problem :)

      Usuń
  3. Lubię czytać o takich matkach siłaczkach,które mimo tego co los im ofiarował one i tak się nie poddają tylko walczą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie historie dają niezłego kopa do działania.

      Usuń
  4. aaaaa zdradziłaś moment do którego jeszcze nie doszłam ..... whyyyy ? ;-)
    teraz będę miała chwilę to mam nadzieję że nie będę padać jak mucha i wrócę do czytania :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale ta książka jest do końca pełna ciekawych momentów ;)

      Usuń
  5. No widać, że ta kobieta nie miałam łatwo w życiu. Ja to bym nie była taka silna jak ona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka mnie jakoś od początku nie interesuje. Jest chyba dla mnie za trudna, ale temat ważny.
    M.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.