6 komentarze
  1. Robi wrażenie...i daje dużo do myślenia czy w życiu warto tak się ścierać gdy ma się kochającą rodzinę?. Masz inne napisane opowiadania chętnie przeczytam . Pisz i nie przestawaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dzięki, w zakładce "mój writng" coś znajdziesz ;)

      Usuń
  2. Super. Uwielbiam takie teksty, babskie spojrzenie na to co nas otacza. Wartości, które najważniejsze w życiu a o których często zapominamy.
    Pisz, pisz i jeszcze raz pisz. Z chęcią poczytam.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. W maju świętuję, zapraszam na imprę hihi :*

    Pozdrawiam,
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ty piszesz takie opowieści? :) Świetnie Ci to wychodzi :) Ja to zawsze zazdrościłam osobom, które umiały pisać w taki ciekawy sposób. Ja niestety nie dostałam takiego daru :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.