23 komentarze
  1. dziękuję za przepis i będę wdzięczna za propozycje "nadzienia" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za jakiś czas wrzucę jakieś pomysły na iciekawe wykorzystanie tortilli

      Usuń
    2. Suuper przepis... upiekły się idealnie....pozdrawiam!😊

      Usuń
    3. Dziękuję, cieszą mnie takie komentarze. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jesteś niesamowita. Na pewno skorzystam z przepisu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać rumieńca, ale się pojawił :D

      Usuń
  3. Będę musiała kiedyś wykorzystać ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie znalazłam to czego szukałam,dzięki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko,ale apetycznie wyglądają mniam

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany jak to fajnie świeżo i pysznei wygląda :) Zapisuję i wykorzystam. Jesteś geniuszem kulinarnym dla mnie. Tworzysz proste ale ciekawe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki! Próbowałam kiedyś robic tortille sama ale wyszły mi takie chodaki, że jakby nimi rzucać to by ubily. Więc przepis super, z pewnością skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy też miałam takie przypadki, z tym przepisem wyjdą na bank.

      Usuń
  8. Ale fajna. Nigdy nie robiliśmy, ale lubię jeść takie gotowe.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj próbuję. Oby wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladaja oblednie !!napewno je zrobie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobilam dzis na probe z polowy porcji wyszy 3 dorodne placki !! coz moge powiedziec.. WSPANIALE !!!< polecam, naprawde warto, dziekuje autorce za przepis,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przepis się przydał :)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.