Odżywka BB 7w1 ARGAN MAKADAMIA KOKOS - Biovax


Ostatnio nie wiem jak pisać o kosmetykach, bo albo coś mi się podoba albo nie - proste. Jednak czasem o tych fajniejszych Wam tu wspominam, żeby nikogo nie ominęło coś dobrego. Tylko... informacji w sieci na temat kosmetyków jest tak wiele że trudno, w interesujący sposób pokazać fajne kosmetyki.
Mam mieszane odczucia co do kosmetyków BB i "wiele w jednym". W większości okazują się przereklamowane, i nie warte krzty uwagi.

Nie ukrywam, że lubię kosmetyki od L'biotica, oczywiście nie jest tak, że pasuje mi wszystko co maja w asortymencie nie, nie. Ale parę perełek by się znalazło.
Odżywka pielęgnacyjna "Naturalne Oleje" to koleiny produkt Biovax, który miałam okazję sprawdzić.


Makadamia, Argan, Kokos ... no nie można przejść obok takiego towarzystwa obojętnie.
Na deser 60 sekund i aż 7 korzyści.... wydaje się nierealne?
Też byłam troszkę zbita z tropu, czy oby nie za dużo dobrego na raz??
Dwa tygodnie traktowania włosów tą cudownie pachnącą odżywką i już wiedziałam.
 Nie oddam nikomu!
A po miesiącu zakochałam się w niej po końce moich włosów.

Miękkie, delikatne, mocno odżywione i gładkie....zero problemów z ujarzmieniem przy stylizacji.
A największe zaskoczenie - włosy przy prostowaniu nie elektryzują się i są cudnie błyszczące. Dodam, że nie używam innych kosmetyków do prostowania.
 Tak więc siedem korzyści można odhaczyć "czek".

  1. wygładzenie na całej długości
  2. termoochrona podczas stylizacji
  3. głębokie nawilżenie
  4. ułatwienie rozczesywania
  5. piękny połysk
  6. ograniczenie elektryzowania się
  7. podatność na układanie 

A jak z tym czasem?
Czy minutka wystarczy?
Szczerze ja właśnie tyle trzymam większość odżywek na włosach, to dokładnie tyle, ile zajmuje mi nałożenie i wmasowanie we włosy produktu. Nie mam czasu by trwało to dłużej,chyba że myje włosy podczas wieczornego wylegiwania się w wannie, a to zdarza  się bardzo rzadko(niestety).
Czyli 60 sekund to idealnie dobrany czas by składniki wniknęły we włosy ...(jak dla mnie ofc) i cała odżywka nie obciążyła włosów .

Sam kosmetyk bardzo przyjemny w użyciu, konsystencja jak to bywa przy odżywkach , lekka i aksamitna łatwo rozprowadza się po włosach i równie dobrze spłukuje.
O zapachu już wspominałam(cudny),  moje zmysły klasyfikują go jako lekko słodki, ale po spłukaniu z włosów zmienia się w delikatny i bardzo kobiecy aromat z nuta kokosową.

I gdybym nawet chciała ponarzekać to nie bardzo mam na co. No mogłaby jeszcze pomagać w niepuszeniu się  włosów w wilgotne dni, ale 8w1 mogłoby być przesadą .

Ogólnie jedna z lepszych odżywek jakie miałam ostatnimi czasy okazję wypróbować.  


PS: zerkając na opis odżywki na stronie nie napisałam Wam nic odkrywczego hehe;) jedyne co Wam pozostaje kupić i wypróbować na własnych włosach. Macie dziewięć wersji odżywek BB do wyboru.





Opis dodatkowy


Zalecany  włosy osłabione, bez połysku
OdżywiaTak
NawilżaTak
Składniki Skład: Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Stearamidopropyl Dimethylamine, Sorbitol, Quaternium-80, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Citric Acid, C.I. 15985, Hexyl Salicylate
   

Opakowanie200ml tuba
Dostępność  np. http://www.biutiq.pl/

Cena              15,90zł


Za możliwość testowania dziękuję
Polecam

8 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć. Mam obsesję na punkcie pielęgnacji włosów więc z pewnością sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować koniecznie !
    Uwielbiam Twojego bloga ! :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz i może nawet ze mną zostaniesz :) Zapraszam http://fochzprzytupem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam ich masek do włosów od kilku lat i bardzo sobie chwalę . Kiedyś miałam miniaturkę tej odżywki bardzo fajna i ten zapach:).

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie znałam jej, a ostatnio zaczęłam szczególnie dbać o włosy, więc z chęcią zobaczę, jak u mnie się sprawdzi.
    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4/21/2015

    bardzo zgadzam się w tym co napisałaś :) to naprawdę świetna odżywka, polecam ją wszystkim!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.

Obsługiwane przez usługę Blogger.