9 komentarze
  1. Dobrze wiedzieć. Mam obsesję na punkcie pielęgnacji włosów więc z pewnością sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować koniecznie !
    Uwielbiam Twojego bloga ! :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz i może nawet ze mną zostaniesz :) Zapraszam http://fochzprzytupem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam ich masek do włosów od kilku lat i bardzo sobie chwalę . Kiedyś miałam miniaturkę tej odżywki bardzo fajna i ten zapach:).

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie znałam jej, a ostatnio zaczęłam szczególnie dbać o włosy, więc z chęcią zobaczę, jak u mnie się sprawdzi.
    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo zgadzam się w tym co napisałaś :) to naprawdę świetna odżywka, polecam ją wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że ktoś się ze mną zgadza.

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.