25 komentarze
  1. Rozmarzylam sie Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają obłędnie-muszę takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są pycha a dzieciaki mają frajdę :)

      Usuń
  3. Ty to jesteś zdolniacha:) ja wczoraj kupiłam dwa opakowania lodów ciepłych bo robię ciasto z nimi na jutrzejszą imprezę Mikołajkową:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych :) Smakowicie się prezentują !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kuchnię to bardzo możliwe :)

      Usuń
  5. Rozwiązałaś dla mnie zagadkę z dzieciństwa. Zawsze się zastanawiałam jak samemu zrobić takie lody. Wyglądają smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oż ty! Jako maniaczka ciepłych lodównie wiedziałam, że można robić je samemu. Kocham cię za ten przepis <3

    OdpowiedzUsuń
  7. c'mon, ja nigdy nie umiem ubić nad gorącą wodą... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, wyglądają pysznie, na pewno spróbuję :*
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie!
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają... domowe lody to musi być pyszne... :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://naszmalycud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciepłe lody kojarzą mi się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja Cię, ależ mi smaka narobiłaś. Uwielbiam! Będziemy musiały zrobić.
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zróbcie, i pochwalcie się jak wyszły.

      Usuń
  12. Serdecznie zapraszam Twój blog do nawiązania współpracy z Mikserem Kulinarnym:
    http://zmiksowani.pl

    Nie wiem czy wiesz, ale Mikser Kulinarny jest serwisem zrzeszającym polskie blogi kulinarne. Obecnie posiada ponad 4 000 blogów w bazie, z których pobrał już ponad 600 000 przepisów kulinarnych. Nasz serwis jest jednym z najpopularniejszych serwisów kulinarnych w Polsce. Dzięki nam, fani kuchni utworzyli już ponad 25 000 wirtualnych książek kulinarnych, w których zapisali ponad 400 000 przepisów do wypróbowania na później! Twoje przepisy też mogą się w nich znaleźć :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmara dziękuję.
      Umknął mi wcześniej twój komentarz.

      Usuń
  13. Ciepłe lody mmm... pewnie domowej roboty są przepyszne! Bynajmniej tak wyglądają! :) ja niestety nie potrafię robić takich zaczarowanych rzeczy i muszę zaopatrywać się w sklepie w którym zawsze mają świeże i dobre murzynki http://www.makorogowo.pl, polecam! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14 maja, 2015

    Są śliczne i pyszne mnianmmi :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.