6 komentarze
  1. Eve Milenna - hihi super wpis hehe. Przyznam, że każda para na swoje wzloty i upadki i uważam, że nie powinno się niczego w sobie tłumić i kumulawac ale mozemy czasem nawet wykrzyczeć to co leży na sercu. Przecież ludzie docierają się do samego końca mamy tu doczynienia niby z osobami które tworzą jedno ale tak naprawdę są różne. Najważniejsze jest aby się kochać bo to miłość sprawia, że człowiek czuje się bezpieczny zawsze :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ matematyczne porównania! Gratuluję 14 rocznicy! No i życzę wszystkiego dobrego oraz kolejnych lat w szczęściu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My za 4dni mamy 3rocznicę ślubu . Ja codziennie wstaję 10min wcześniej niż Marcin chcę mu zrobić herbatkę,naszykować bułki do pracy,dać coś słodkiego i tak od wielu lat . Pewnie ktoś powie głupia powinna spać dłużej w końcu może skoro siedzi z dzieckiem a ono śpi,ale ja chcę wstać z nim chwilkę pogadać ,przytulić się ,popatrzeć i pocałować na dowiedzenia bo dopiero go zobaczę za 10.5 h . M.zawsze rano wchodzi do kuchni przytula się do moich pleców i to kocham taką szczyptę czułości przed 6rano . Kolejnych szczęśliwych razem Wam rocznic życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wpis. Dużo wytrwałości i co najmniej kolejnych 14 lat razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow gratulacje u nas dopiero będzie 6 mam nadzieję że z tym moim mężulem też tyle wytrzymam choć stwierdziłam że jak widzieliśmy się 2 tygodznie nonstpo i się nie zabiliśmy to nie jest jeszcze z nami aż tak źle :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.