10 komentarze
  1. Narobiłaś mi apetytu, muszę spróbować, może wyjdzie;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Porzeczki lubimy, taki ketchup może być fajnym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką czerwonej porzeczki bo kwaśna,ale w przerobiona już mi jakoś wchodzi:) . Ten twój sposób jest super przypomina mi trochę żurawinę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, ale na mój gust, te porzeczki są lepsze niż dostępna w ogólnej sprzedaży, żurawina do mięs i serów. Żurawina bywa cierpka (z natury), a tu obiecuję nic takiego się nie zdarzy. ;)

      Usuń
  4. no dobrze za rok na pewno zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i super pomysl - ja uwielbiam porzeczki od zeszlego roku, gdy pod koniec ciazy pochlanialam ich kilogramy , agrest takze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata dziękuję. Moja miłość do tych owoców, nie maleje od dzieciństwa ...agrest też uwielbiam mam pyszny przepis na lody o tym smaku :D

      Usuń
  6. świetny pomysł! muszę koniecznie zrobić na zimę!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.