14 komentarze
  1. Świetnie to napisałaś :)
    A na spotkaniu było super, bardzo się cieszę, że mogłyśmy się poznać ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Marysiu, że będziemy miały jeszcze kiedyś okazje pogadać "face to face", może nożem nie będę machała, ale kto wie ;)

      Usuń
  2. Uśmiałam się :) Widać, że fajne spotkanie, fajne babeczki i uśmiechy od ucha do ucha, więc jednym słowem sukces :)
    Ach uwielbiam tych ludzi, wszędzie by szpilę wbili...ale cóż widocznie bardzo smutne i nudne życie prowadzą, bo zazdrością kłuje od nich na kilometry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie niech sobie wsadzą :P W sensie, że tą szpilę ;)

      Usuń
  3. Jak ja lubię tracić pieniądze tego mojego ciężko zapracowanego męża;) A na spotkania toć to przecież tylko po gifty się jeździ ha ha.. zatrważające jest to ile ludzie wiedzą o naszej pracy i osobowości ;)

    Mirka, obyśmy się jeszcze kiedyś spotkały -świetna z Ciebie kobieta! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie kochana i do następnego :*

      Ps: Wiedzą więcej niż my sami. Całej "prawdy", dowiadujemy się o sobie, od obcych ;).

      Usuń
  4. Blogereczko:) ja nie bloguje bo i nie mam o czym,ale siedzę od 3lat w domu z dzieckiem i też się znalazła złośliwa żmija której to przeszkadza,że nie pracuję . Moja siostra jej mówi,że Aga nie musi puki co pracować bo ma zaradnego męża co potrafi utrzymać rodzinę i jeszcze spłacać kredyt . Boli tą babę to,że jej córka ma dwoje małych dzieci i musi pracować bo jej mąż jest bezrobotny. Ja lubię te wasze relacje ze spotkań przenoszę się myślami na te zaczarowane i kolorowe spotkania . Prezenty jak zwykle super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga u mnie takich ludzi pełno, strasznie ich boli że w domu z dziećmi jestem. Tylko niech dadzą mi pracę jak im to przeszkadza, nie pogardzę ;)

      Usuń
  5. Tytuł jest najlepszy :D
    A spotkania są super! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie napisane! :D Zazdrość ludzi nie zna granic, no cóż trzeba umieć sobie z nimi radzić! :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może Twoje rzęsy nie były aż tak osłabione. U mnie było strasznie, wydawało mi się, że mam "gołe placki" w niektórych miejscach :( na szczęście w miarę odrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się komuś nudzi i chce otrzymać te torby gratisów niech sam pojedzie, a najlepiej zrobi :P
    Inowrocław lubimy, fajne miejsce do pozwiedzania.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.