9 komentarze
  1. A my znowu nie wyobrażamy sobie chodzić w gołej głowie, nasze uszy nie lubią marznąć ;) Czapka z pomponem załatwia wszystko.
    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sisterski moje, no ja też już sobie nie wyobrażam, kiedyś owszem ;)

      Usuń
  2. Nie wpadłam na to, żeby przesunąć przedziałek na drugą stronę :D Takie proste a problem z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego włos z głowy nie spadnie ;)

      Usuń
  3. Ojej na prawdę zacznę nosić czapkę :D Fajny post, podoba mi się w jakim stylu piszesz :)
    Dziękuję za kom i obserwację ☺
    Również obserwuję i na pewno jeszcze tutaj zajrzę ♥
    http://monia-blog-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kochałam nosić czapkę od dziecka :),miałam takie kręcone włosy,że szok i jak czapka była na głowie to je trochę przylizała:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jakiś sposób na włosy ;)

      Usuń
  5. Widocznie do noszenia czapek trzeba po prostu dojrzeć, a nie tam się od razu zestarzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie , ale ta dojrzałość z tą "starością" czasem przychodzi ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.