11 komentarze
  1. Odpowiedzi
    1. Jednak będą najazdy na Lidl hihi.

      Usuń
    2. U nas ostatnio kupiliśmy wypiekacz do chleba - właśnie jem kanapeczkę :-)) i wagę kuchenną w mega słodkim wzorze :-))

      Usuń
    3. Kurcze strasznie mi się podobają te wypiekacze :)

      Usuń
  2. Uwielbiam sprzątać, a takie produkty motywują mnie jeszcze bardziej! Wszystko co pięknie pachnie i działa poprawia mój humor podczas sprzątania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, też lubię sprzątać.

      Usuń
  3. Już wiem gdzie zajadę w sobotę robiąc zapasy :-)) Uwielbiam Lidla :-))
    Zainteresowałaś mnie tym odświeżaczem, bo zawsze go mijałam .... mam uraz do takich odświeżaczy w sprayu ale spróbuję :-)) Tabletki do zmywarki - są superaste i to właśnie one najczęściej goszczą u nas w domu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz i u mnie będą królować, po co mam wydawać fortunę na inne, a ze zmywarki wyciągać matowe szklanki? W5 już mi pokazało co potrafi 😉

      Usuń
  4. Ja do Lidla chodzę 3-4 razy w tyg bo mam go góra 5min drogi od bloku. Dziś wieczorem się wybiorę po chemię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ci z tym Lidelkiem zazdroszczę, ja mam daleko, ale jak już jestem to robię zapasy na "rok" 😉

      Usuń
  5. Odkładam te wiosenne porządki i odkładam, ale chyba w końcu będę musiała się za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.