8 komentarze
  1. Byłam w Lidlu w sobotę i kupiłam jedna kurtke z działu dziecięcego dla siebie:) . Jest śliczna jasno niebieska na różowym polarku ja mam 170cm wzrostu a niektóre ubrania z 158-164 pasują na mnie i cieszy mnie to bo kurtka była po 45 zł a dla kobiet za 59zł więc oszczędziłam:) . Pierzesz normalnie w pralce czy ręcznie te kurtki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, normalnie w pralce, ich się nawet błoto nie ima.

      Usuń
  2. fantastycznie wyglądają, szczególnie Twoja jasna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki mają super, a te jasno szare są szczególnie urocze :)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że nie robię na co dzień zakupów w Lidlu, ale po takie "rodzinne" kurteczki chętnie bym wpadła. Na pewno naszej rodzince też by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto. Ja również na co dzień, do Lidla mam kawałek, ale po takie rarytaski mogę i na drugi koniec świata podjechać.

      Usuń
  4. uwielbiam ciuchy z lidla mają dobrą jakośc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to trzeba im przyznać. na jakość nie ma co narzekać.

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.