CLEANIC Profesjonal chusteczki do peelingu -Przygotowania do wyjazdu

Za dwa tygodnie wyjeżdżamy nad morze
Hura ,hura - krzyczą moje dzieci - wreszcie pojedziemy nad morze .
Ale mi, coraz bardziej do śmiechu nie jest, mimo , że to niby taki wyczekiwany wyjazd, wygrany i wspaniały.
Zaczynam się bać pakowania i organizowania tego wszystkiego, z trójeczką dzieci to nie lada wyczyn a do tego zaraz po przyjeździe rozpoczyna się rok szkolny i tego też trzeba dopilnować.
Jak ja to ogarnę?

A na razie kompletuje, kosmetyczkę i apteczkę. 
Przy ostatnich zakupach w rossmanie wrzuciłam do koszyka chusteczki CLEANIC Profesjonal do peelingu.
Byłam bardzo ciekawa czy się sprawdzą . 
Peeling  wykonuje raz na dwa tygodnie, ale nie przepadam za tym a szczególnie za zmywaniem tego jak to moja córcia mówi "piasku" z twarzy ;). Zawsze coś gdzieś zostanie i zmywania nie ma końca.



Z chusteczkami jest inaczej .
Chusteczki po jednej stronie pokryte są malutkimi niebieskimi granulkami i tą właśnie stroną peeling-ujemy buźkę, nie musimy niczego nakładać zmywać, wystarczy pocierać skórę kolistymi ruchami i tyle, mikrogranulki zrobią swoje. (pamiętamy o ominięciu okolic oczu i ust ). Po każdym użyciu przecieram dodatkowo twarz drugą (gładką) stroną chusteczki, "ścieraki" nasączone są wyciągiem z chabra bławatka, który ma działanie antyseptyczne oraz tonizujące i dzięki takiemu "trikowi"  nawet gdy podrażnimy sobie lekko skórę, to po chwili wróci ona do normy. 
Mała uwaga.  Na początku opisu produktu napisane jest ,że chusteczki przeznaczone są do każdego rodzaju cery, ale już na końcu zaznaczone jest, że jednak nie polecane są do skóry podrażnionej i z problemami trądzikowymi :/ troszkę to mieszanie w głowie i wydaje mi się, że powinno być to na opakowaniu wyraźniej zaznaczone.




Cała paczuszka jest nieduże, wiele miejsca nie zajmuje (do kosmetyczki idealne), w środku mieści się 10sztuk chusteczek, które są jak na mój gust bardzo duże i wypeelingujecie  nimi nie tylko twarz ale również szyję, dekolt a nawet jak ktoś ma życzenie to i ramiona ;).Tak więc za cenę 6.99(Rossman) mamy kosmetyk idealny na wyjazd i nie tylko bo stosując go raz  w tygodniu , wystarczy nam na 10 tygodni teoretycznie oczywiście bo różnie to bywa. 
Wiem ,że klasyczny peeling używa się inaczej, najczęściej starcza go na bardzo długo bo kosmetyku nabiera się tylko taką ilość jak na w danej chwili potrzeba itp; ale zaznaczam ,że te chusteczki są idealne w wakacje,nie martwisz się czy masz gdzie i czym zmyć granulki z twarzy są dyskretne i bezproblemowe. 
Efekty? Zabiegu dermabrazji nigdy nie miałam ,więc porównania nie mam , i nie wiem czy  efekt faktycznie jest podobny . 
Ogólnie naskórek przy intensywnym tarciu jest usuwany dokładnie,ale delikatnie i bez mocnego podrażnia, chociaż granulki na chusteczce wydają się bardzo "drapiące". 
Dodatkowo chusteczki uroczo pachną .
Polecam.

Wiem ,że Cleanic ma jeszcze inne produkty z tej lini ,ale na ICH STRONIE  i w Rossmanie (tego dnia)nie znalazłam. jeśli używałyście płatków i innych produktów z tej linii ,podzielcie się opiniami,chętnie poczytam. 

Opis dodatkowy

Polecany do skóry   tu sprzeczność na opakowaniu teoretycznie każdego, ale bez podrażnień i problemów trądzikowych
Oczyszcza Tak głęboko(efekt dermabrazji)
Osłania Nie (bo to nie jest zadaniem kosmetyku peelingującego)
Odżywia Nie
Nawilża Tak
Substancje czynne  wyciąg z chabra bławatka,alantoina
Opakowanie           10sztuk


A dla maluszków polecam chusteczki nawilżane dla dzieci  tej firmy  dokładnie Kindii dzidziuś Specjal Care, używamy od  czasu gdy Le miała problemy z lekkim podrażnieniem i sprawdziły się idealnie (wycieraliśmy tylko nimi pupkę, wietrzyliśmy  i problem minął) Po naszej terapii,  nie mieliśmy już doczynieniea z podrażnioną pupą .
Co ważne chusteczki nie wysychają zbyt szybko i doskonale oczyszczają skórę .



2 komentarze:

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.

Obsługiwane przez usługę Blogger.