WYNIKI konkursu MAMO BĄDŹ GOTOWA

Dziś 16.12 więc tak jak obiecałam ogłoszenie wyników konkursu organizowanego na facebooku wraz  ze  sponsorem nagród TZMO S.A. .

Na fejsie już ogłosiłam, ale wrzucam i tu bo niektórzy zapewne chcieli by wiedzieć kogo "kopnął zaszczyt" i został wybrany przez Testereczkę "winerem"

A mianowicie nagrody wyszczególnionej w regulaminie konkursu § 3.p4 czyli


2x tradycyjne podpaski Bella Medica Normal Maxi10szt
1x tradycyjne podpaski Bella Medica Plus Maxi 10szt
1x Chusteczki do higieny intymnej Bella Medica 20szt
1xPodkłady do przewijania Bella Baby Happy 10szt
1xWkładki Laktacyjne Bella Mamma 60szt

trafią do



 PATI KORDALSKA 

a że mam gest i dobre serduszko to postanowiłam nagrodzić kogoś od siebie i podarować coś drobnego - taką mała niespodziankę na dobry początek z maleństwem. A jest to rodzyneczek jedyny PAn w zacnym gronie

MARIUSZ KINDALSKI

Jeszcze raz GRATULUJĘ i mam nadzieję że nagrody szczerze się przydadzą.

Wszystkim uczestnikom i zainteresowanym serdecznie dziękuje za udział i zapraszam na kolejne konkursy z TZMO S.A. które już niebawem :) zaglądajcie.

1 komentarz:

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.

Obsługiwane przez usługę Blogger.